Op dit moment hanteren wij drie verschillende betaalmethodes:

1) Prepaid

Standaard zullen accounts bij ons gebruikmaken van deze betaalmethode. Hierbij krijg je vanaf twee maanden voor de verlenging van je abonnementen meerdere e-mailberichten over de aankomende verlenging. In deze berichten is een betaallink opgenomen, waarmee je de betalingen kunt voldoen. Het saldo wat je hiermee aanvult op je account wordt dan gebruikt voor de komende verlengingen. Mislukt dit? Dan zijn wij genoodzaakt om de abonnementen welke niet verlengd zijn op te zeggen.

Als de abonnementen opnieuw geactiveerd dienen te worden, dan worden er extra kosten gerekend, naast de reguliere verlengkosten. Voor domeinnamen betreffen dit de quarantainekosten, welke verschillen per extensie. Voor een hostingpakket zal dit 35 euro, exclusief BTW zijn.

Als je gebruikmaakt van dit prepaidsysteem, dan heb je op het E-synergy Control panel de optie ‘Geld storten’ tot je beschikking. Hiermee kun je te allen tijde geld storten voor je account en bestellingen met dit saldo laten verrekenen.

2) Op rekening

Hierbij ontvang je van ons de factuur voor je verlengde abonnementen. De betaling van deze factuur dien je handmatig aan ons over te maken onder vermelding van je klant- en factuur-nummer. Je zult herinneringen van ons ontvangen als wij geen betaling van je ontvangen. Na de tweede herinnering gaan wij over tot blokkade van de desbetreffende abonnementen. Als er geen betaling volgt zal de factuur uit handen worden gegeven aan ons incassobureau.

3) Automatische incasso

De verlengkosten van je abonnementen zullen hierbij automatisch geïncasseerd worden door ons. Mislukt dit? Dan ontvang je herinneringen van ons en dien je de kosten zelf over te maken onder vermelding van je klant- en factuurnummer. Na de tweede herinnering gaan wij over tot blokkade van de desbetreffende abonnementen. Als er geen betaling volgt zal de factuur uit handen worden gegeven aan ons incassobureau.