Bij ons heb je drie verschillende limieten op een hostingpakket

1) Webruimte

Als je de limieten van je webruimte overschrijdt, zal het plaatsen van nieuwe bestanden of bewerken van huidige bestanden op deze ruimte fouten opleveren. De bestanden zullen opgeslagen worden met een grootte van 0 bytes en het bestand zal leeg zijn. Sommige websites schrijven zelf informatie weg, waardoor deze problemen voor kunnen komen zonder dat je zelf wijzigingen heeft doorgevoerd.

2) E-mailruimte

Indien je de e-mailruimte hebt overschreden, is het niet mogelijk om e-mailberichten te ontvangen. De afzender van een e-mailbericht aan jou zal een foutbericht terugkrijgen, waarin aangegeven is dat het bericht niet afgeleverd kon worden. De reden hierbij zal ‘user over quota’ zijn, wat betekent dat het e-mailaccount vol is.

3) Dataverkeer

Indien je over het dataverkeer limiet gaat, zul je van ons een melding krijgen dat dit is gebeurd en zullen wij hiervoor extra kosten in rekening moeten brengen. Indien dit zich structureel voordoet, is het echter raadzaam om je ruimte uit te breiden met extra dataverkeer, aangezien er bij incidentele overschrijdingen hogere kosten per Mb zullen worden berekend.